5 sfaturi utile pentru organizarea unei petreceri corporate

de WTA.ro

Planificarea unei petreceri corporate poate fi o sarcină laborioasă, dar ținând cont de sfaturile potrivite, întregul proces de organizare se poate simplifica. Ești implicat într-un astfel de proiect? Află cum alegi locația perfectă, ce băuturi alcoolice poți cumpăra pentru acest eveniment și alte informații importante! Ținând cont de aceste sfaturi descoperite în articolul de astăzi, vei vedea că întreaga etapă de organizare poate fi structurată în mini-proiecte, pe care le poți atribui apoi celor din echipa pe care o conduci. La finalul acestui articol vei ști o mulțime de lucruri noi, ce țin de planificarea unui astfel de party. 

1. Cum faci un plan de organizare a unei petreceri corporate?

Întregul proces începe cu alegerea locației. Aceasta trebuie să fie suficient de spațioasă pentru a găzdui numărul estimat de oaspeți, să aibă facilități adecvate și să fie ușor accesibilă. În plus, este important să ofere spații aerisite pentru dans sau socializare și să includă o zonă cu scenă, dacă este programat un spectacol live.

Chiar dacă organizezi o petrecere corporate, aceasta poate avea și o anumită tematică, pentru a adăuga un element de distracție evenimentului. Tematica poate influența multe alte elemente ale petrecerii, cum ar fi decorul, muzica, codul vestimentar și meniul. Poate fi legată de anumite sărbători, de o anumită cultură, de obiectivele companiei sau de orice alt element relevant pentru oaspeți.

Data este, de asemenea, esențială pentru succesul unei petreceri corporate. Este important să stabilești o zi și o oră cu suficient timp înainte, pentru a le permite oaspeților să-și organizeze din timp programul în funcție de eveniment. 

De aceea, invitațiile trebuie trimise cu aproximativ o lună înainte și este bine să includă toate detaliile importante despre această petrecere. Chiar dacă nu este la fel de importantă ca în cazul unei nunți sau al unui botez, confirmarea prezenței îți permite să calculezi mult mai bine costul total al organizării. 

2. Ce băuturi alegi pentru o petrecere corporate?

Alegerea băuturilor pentru o petrecere corporate necesită atenție și planificare. În primul rând, este esențial să cunoști preferințele invitaților. Majoritatea adulților preferă vinul, berea sau sortimentele de whisky și vodka. Prin urmare, este important să ai incluse în meniu o gamă variată de băuturi pentru a satisface gusturile tuturor.

O selecție variată poate include vinuri roșii și albe, diferite beri și cocktailuri. Pentru cei care preferă băuturile mai tari, whisky-ul sau vodca pot fi adăugate în meniu. Acest lucru nu doar că satisface așteptările invitaților, dar creează și o atmosferă de bun gust și eleganță. 

Chiar dacă varietatea este importantă, nu ar trebui să se compromită calitatea. În loc să optezi pentru o cantitate mare de băuturi alcoolice ieftine, ar fi mai bine să alegi opțiuni de calitate superioară. Dacă nu știi ce să alegi, poți testa înainte anumite sortimente. Comandă sticle mici de vin roșu, alb sau rose! 

3. Câtă băutură să achiziționezi pentru o petrecere corporate?

Estimarea corectă a numărului de invitați este determinantă pentru stabilirea bugetului. În plus, un stoc suficient te asigură că cei prezenți vor avea suficientă băutură pe parcursul evenimentului. Este important să ai în vedere faptul că numărul de oaspeți poate fluctua, așa că este bine să îți iei o marjă de eroare, atunci când faci calcule. 

În general, se consideră că o persoană va consuma în medie 2-3 pahare de alcool pe parcursul unei petreceri corporate. Însă, acest lucru poate varia în funcție de tipul petrecerii și de profilul oaspeților. Însă un stoc considerabil este recomandat, dacă petrecerea se prelungește, în cazul în care consumul mediu depășește estimările.

Un surplus de aproximativ 20% peste estimarea inițială este considerat adecvat. Acest lucru te petrecerea nu va rămâne fără băuturi chiar în mijlocul său. Oricând poți suplimenta stocul de băutură, dacă ai făcut eronat aceste calcule. Comandă o sticlă mică de vin rose Cramele Recaș Castel Huniade, 187ML, pentru a testa acest sortiment, înainte de a plasa o comandă mare pe site-ul Nitela Shop! 

4. Importanța consumului responsabil de alcool la petreceri corporate

Organizarea unei petreceri corporate reprezintă o oportunitate excelentă de a promova cultura organizațională și de a încuraja interacțiunea între colegi, însă este esențial să ai în vedere importanța consumului responsabil de alcool.

Responsabilitatea personală a participanților este un prim aspect esențial care trebuie adus în discuție. Este important ca fiecare participant să-și cunoască propriile limite referitoare la consumul de alcool, să evite comportamentele inadecvate și să se asigure că dispune de mijloace de transport sigure pentru a ajunge acasă. 

Ca organizator, ai un rol crucial în promovarea consumului responsabil de alcool. Acest lucru poate fi realizat prin:

  • limitarea cantității de alcool disponibile;
  • oferirea de alternative non-alcoolice atrăgătoare;
  • menținerea unui climat plăcut în cadrul evenimentului.

Consecințele consumului excesiv de alcool în cadrul petrecerilor corporate pot fi deosebit de grave. Problemele de sănătate, comportamentul inadecvat și posibilele implicații legale sunt doar unele dintre riscurile asociate. Este esențial să le reamintești tuturor că, în timp ce petrecerile corporate sunt o ocazie de a socializa și de a se relaxa, acestea sunt în primul rând evenimente asociate jobului, așadar, trebuie tratate ca atare.

5. De ce să comanzi produse online pentru o petrecere corporate?

Plasarea online a unei comanzi de băuturi alcoolice pentru un party corporate presupune parcurgerea unui proces rapid și ușor. Cu doar câteva click-uri, descoperi întreaga ofertă a unui magazin online ce comercializează astfel de produse, dedicate exclusiv persoanelor adulte. Vezi cât costă o sticlă mică de vin rosu Cramele Recaș Castel Huniade Cabernet Sauvignon, 187ML pe site-ul Nitela Shop. 

Nu trebuie să mai navighezi prin trafic sau să aștepți la cozi. În plus, ai la dispoziție opțiuni de filtrare ce îți permit să găsești rapid sortimentele de care ești interesat, sau să setezi un anumit prag de preț, pentru a te asigura că te încadrezi în bugetul alocat pentru eveniment. 

Diversitatea de opțiuni disponibile online este un alt factor major care contribuie la popularitatea acestui tip de achiziție. Accesul la net îți permite să compari prețurile și produsele de la diferiți furnizori într-un singur loc, făcând astfel alegeri mai informate și asigurându-ne că te bucuri de cel mai bun raport calitate-preț.

Ține cont de toate aceste informații, atunci când planifici un eveniment corporate, pentru ca petrecerea să se bucure de un succes răsunător!

Te-ar putea interesa