7 lucruri esențiale care nu trebuie să lipsească din firma ta

de WTA.ro

Indiferent de cât mică sau de mare este afacerea ta, sunt anumite lucruri care nu ar trebuie să lipsească din sediul firmei tale. Bineînțeles, lista acestora poate varia în funcție de obiectul tău de activitate și de nevoile angajaților tăi, dar există anumite obiecte care sunt esențiale pentru orice firmă. Exemple în acest sens sunt mobilierul de birou și laptopurile sau calculatoarele cu accesoriile necesare. Nu vom vorbi însă despre acestea, ci despre acele lucruri aparent mărunte, dar fără de care vei descoperi repede că nu îți vei putea desfășura activitatea sau cel puțin nu atât de eficient pe cât ți-ai dori. 

Imprimanta multifuncțională 

Orice firmă ar trebui să aibă cel puțin un astfel de dispozitiv în sediul său. Ai la dispoziție o gamă variată de produse de acest tip din care poți alege, în funcție de nevoile afacerii tale, buget sau chiar spațiul pe care îl ai la dispoziție. Nu uita însă să treci pe lista de achiziții și consumabilele necesare; aici găsești hârtie pentru copiator A4 și orice altceva ai mai putea nevoie. 

Tablă magnetică 

Fie că este vorba de întâlniri cu clienții sau de echipă, tablă magnetică este unul dintre obiectele indispensabile pentru a prezenta idei, a schița strategii și, în general, a comunica informații importante. Ai putea lua în considerare achiziționarea uneia mobile, care poate fi transportată cu ușurință în orice birou și se va potrivi în diverse spații. 

Articole pentru organizare și arhivare 

În această categorie intră o gamă variată de produse, de la dosare și bibliorafturi până la diverse cutii, containere și cabinete. Cu alte cuvinte, toate acele articole necesare pentru a asigura un spațiu de lucru eficient organizat, esențial pentru buna desfășurare a activității. 

Distrugător de documente 

Într-o firmă se produc multe documente pe care sunt trecute date confidențiale și pe care nu le poți arunca pur și simplu la gunoi atunci când nu mai ai nevoie de ele. Un distrugător de documente sau un shredder este soluția perfectă în astfel de situații. Nu doar că te ajută la menținerea securității datelor confidențiale, ci și reducerea volumului de maculatură și la reciclare. 

Flipcharturi 

O alternativă la tabla magnetică, flipchartul este și el esențial pentru prezentări, în special pentru cele într-un cadru mai restrâns. Ca și în cazul tablelor magnetice, există pe piață o gamă variată de astfel de produse. Trebuie doar să alegi modelul care corespunde nevoilor tale. Nu uita de markere și de rezervele de hârtie. 

Purificator de aer 

Este un alt obiect care nu ar trebui să lipsească din firma ta, în special dacă ai angajați care suferă de astm sau diverse alergii. Contribuie la îmbunătățirea calității aerului din încăpere și la creșterea confortului angajaților tăi, ceea ce nu poate avea decât un impact pozitiv asupra productivității lor. Există diverse tipuri și modele de purificatoare pe piață și nu vei întâmpina dificultăți în a găsi unul potrivit pentru firma ta. 

Aparat de cafea/ceainic electric 

Dacă vrei angajați fericiți și productivi, va trebui să le pui la dispoziție și un spațiu de relaxare, în care ar trebui să se regăsească și o serie de electrocasnice. Pe lângă frigider, cuptor cu microunde, asigură-te că spațiul respectiv este dotat și cu un aparat de cafea sau un ceainic electric (pentru cei care preferă ceaiul). Indiferent care este bugetul care îl aloci acestor cheltuieli, vei găsi fără probleme un model potrivit. 

Pentru ca activitatea din cadrul unei firme să se desfășoare fără probleme, trebuie să se asigure dotarea biroului cu toate articolele necesare, de la mobilier până la lucruri precum produsele pentru organizare, imprimantă sau electrocasnice mici. Cu siguranță niciunul dintre ele nu va rămâne nefolosit sau va fi trecut vreodată în categoria cheltuielilor inutile. 

Te-ar putea interesa