Cosmo Consult ofera imbunatatirea calitatii muncii operatorilor centrelor de contact si a altor unitati care proceseaza fluxul de cereri ale clientilor online. Solutia Single Window este potrivita pentru multe industrii in care este necesara procesarea fluxului de solicitari ale clientilor, folosind diverse sisteme ale companiei adiacente. Toate aceste sisteme sunt usor integrate intr-o singura fereastra. Drept urmare:
- Reducerea cu 20-30% a timpului mediu de procesare a apelurilor;
- crestere cu 15-20% a proportiei cererilor clientilor solutionate la prima contestatie;
- Costuri reduse de instruire pentru noii operatori pana la 50%.
Beneficiile solutiei
Permite operatorului sa dispuna de o singura aplicatie – restul va fi deschis de fereastra unica;
Permite utilizatorilor experimentati sa personalizeze scripturile de conversatie fara a implica profesionisti IT;
Iti permite sa integrezi aplicatii web si desktop, precum si sa afisezi datele necesare in functie de client si de pasul script.
Dynamics 365 pentru modulul de automatizare a serviciilor de proiecte
Modulul iti permite sa planifici proiecte si resurse intr-un sistem corporativ comun, aducand eficacitatea interactiunii echipei la un nivel cu totul nou. Implicarea maxima a clientului in implementarea proiectului, precum si mentinerea de catre personalul responsabil a unei liste de sarcini cu informatii detaliate despre schimbarea starii si rezolvarea problemelor si realizarilor, vor oferi transparenta absoluta planificarii.
Cele mai citite articole
Dynamics 365 pentru modulul de marketing
Combinatia dintre profilul clientului sistemului CRM si produsul Adobe Marketing Cloud iti permite sa creezi o baza de inalta calitate pentru o eficienta de marketing ridicata. In cadrul modulului, poti crea campanii personalizate cu un scenariu flexibil, pentru a creste nivelul de implicare si loialitatea clientilor. Analiza nevoilor si intereselor clientilor in schimbare rapida, permite cresterea generarii de plumb si a randamentului total al investitiilor.
Dynamics 365 pentru modulul Insights Client
Modulul iti permite sa studiezi nevoile si interesele clientilor, pentru a identifica noi oportunitati de marketing si pentru vanzarea incrucisata. Orice angajat al companiei tale are acces la o analiza comuna a comportamentului clientilor actuali sau potentiali pe resursele tale web, atunci cand primeste e-mail si viziteaza pagini sociale. Pe baza acestor informatii, poti trage concluzii despre cele mai interesante produse si tehnologii pentru client, poti face oferte personalizate in timp util si poti creste nivelul de generare de plumb si loialitatea clientului.
Dynamics 365 pentru modulul de finante
Modulul Finante iti permite sa automatizezi operatiunile financiare globale ale companiei. Situatiile financiare unificate in timp real pentru mai multe persoane juridice si valute, vor imbunatati gestionarea fluxurilor financiare, vor optimiza fluxul de numerar, vor controla obligatiile bugetare si vor lua deciziile strategice corecte.
Datorita flexibilitatii, bazat pe reguli personalizate, graficul de conturi si analisti, modulul este usor adaptat la schimbarea cerintelor financiare globale, iar o solutie partenera pentru caracteristicile contabile, va reduce riscurile si va satisface toate nevoile.