Brandul de angajator, aspect cheie în recrutarea oamenilor talentați

de WTA.ro

Brandul de angajator a devenit în ultimii ani un concept important, ce face diferența în atragerea de talente în cadrul companiilor. Cu cât brandul de angajator prezintă autenticitate și devine vizibil pe piața muncii cu atât strategia de recrutare oferă rezultate și compania atrage candidați valoroși care vor contribui prin rezultate remarcabile la dezvoltarea business-ului.

Mai ales companiile din sectorul IT acordă o mare atenție brandului de angajator, acesta fiind unul dintre aspectele de interes pentru majoritatea candidaților. 

O cultură organizațională puternică, un mediu de lucru optim și posibilitățile de dezvoltare profesionale oferite sunt puncte de referință pentru orice candidat, ele ajungând să fie la fel de importante ca pachetul salarial oferit. De aceea, în procesul de recrutare IT, brandul de angajator este un element diferențiator, ce cântărește foarte mult în decizia candidaților.

Recrutarea în ultimii ani a devenit o adevărată provocare iar angajatorii au început să își dezvolte din ce în ce mai mult gândirea unilaterală, să îmbrățișeze concepte noi și să pună accentul din ce în ce mai mult pe brandul de angajator. Acesta joacă rolul unui mesager important în atragerea de talente dar și în strategia pe care o implementează companiile în ceea ce privește retenția angajaților.

Brandul de angajator – o carte de vizită a companiilor 

Cele mai citite articole

Sunt trei întrebări cheie la care se gândesc angajatorii când este vorba de brandul de angajator:

  • Cui se adresează?

Instrumentul de employer branding se adresează tuturor companiilor care vor:

  • să se dezvolte într-un mod sigur și eficient;
  • care își doresc să facă față cu succes unei competiții din ce în ce mai acerbe pe piața muncii;
  • care vor să obțină o rată promițătoare de retenție a angajaților.
  • Ce plus valoare aduce în cadrul unei companii?

Cu siguranță, beneficiile oferite pe termen lung sunt multiple. Brandul de angajator reprezintă o componentă cheie a strategiei de business, care deschide numeroase oportunități de dezvoltare, mai ales din perspectiva atragerii candidaților talentați. Prin deținerea unui brand de angajator puternic, o companie se poate diferenția în domeniul în care activează, obținând un avantaj competitiv.

  • De cât timp este necesar pentru implementare?

Timpul necesar pentru dezvoltarea brandului de angajator diferă în funcție de mărimea companiei, și resursele pe care le are la dispoziție. Acesta se construiește treptat, fiecare acțiune sau măsură  implementată având în spate o strategie bine pusă la punct. 

Concluzie

Brandul de angajator consolidează cultura organizațională și aduce multiple beneficii în dezvoltarea business-ului, fiind un punct de referință pentru recrutarea oamenilor talentați.

Cele mai citite articole

Te-ar putea interesa