Personalul de specialitate din cadrul Biroului Urbanism și Amenajarea Teritoriului a pus la punct o platformă care facilitează procesul de depunere online a actelor de urbanism, precum și calcularea taxelor aferente.
Soluția echipei de la Urbanism vine în contextul măsurilor suplimentare anunțate de Primăria Năvodari pentru limitarea răspândirii COVID-19, fiind totodată o măsură benefică de reducere a birocrației.
Platforma este o soluție temporară de sprijin a cetățenilor, care poate fi accesată din secțiunea Urbanism de pe pagina oficială a Primăriei Năvodari: https://primaria-navodari.ro/urbanism/ , click pe ”Documentații de urbanism online”.
Cele mai citite articole
În funcție de tipul documentației solicitate (certificat de urbanism/autorizație de construire/nomenclator stradal), fiecare utilizator va completa o foaie de calcul, care va fi transmisă online, împreună cu actele necesare eliberării documentelor, la adresa electronică: [email protected]. La introducerea eronată a datelor, platforma generează automat un mesaj de înștiințare.
Pentru suport și orice alte informații, puteți suna la numărul de telefon: 0241/76.16.03 sau la adresa de e-mail: [email protected].
Sursa: Comunicat Primăria Năvodari