Activitate restrânsă la serviciile publice din cadrul Primăriei Reșița! Vezi măsurile luate de administrația locală!

de WTA.ro

Activitate restrânsă la serviciile publice din cadrul Primăriei Reșița! Vezi măsurile luate de administrația locală!

modelmic

Primăria Municipiului Reșița anunță luarea unor măsuri suplimentare în vederea prevenirii posibilelor îmbolnăviri cu Coronavirus, pe lângă cele deja anunțate săptămâna trecută și care includ închiderea creșelor, a centrelor de zi, a bazinului de înot și a cluburilor sportive. Astfel, în perioada următoare vor fi restrânse activitățile serviciilor publice, iar în piețele din oraș va fi limitat accesul cetățenilor pentru evitarea aglomerării.

Plata impozitelor, taxelor precum și a amenzilor se va realiza online pe platforma www.ghiseul.ro. Informații suplimentare se pot obține la telefonul 0255 211 690 sau la adresa de email: impozite.taxe@primariaresita.ro, de luni până joi între 08:00  și 16:00 și  vineri între 08:00 și 13:30.

În scopul evitării deplasărilor nejustificate se decalează termenul limită pentru care persoanele care au deținut abonament pentru locul de parcare în 2019, au aceste locuri rezervate și pentru anul 2020, astfel încât plata acestora se va putea realiza până la data de 30.04.2020.

Cererile referitoare la cumpărare, închiriere, concesiune, etc. precum și eliberarea diferitelor documente se vor transmite online pe adresa de email: patrimoniu@primariaresita.ro

La Direcția de Asistență Socială, programul cu publicul a fost redus după cum urmează: luni / miercuri / vineri : 09:00 – 11:00, marți / joi: 14:00 – 16:00. Casieria va fi deschisă luni și miercuri între orele 13:00 – 15:00, marți și joi între orele 09:00 – 11:00 și vineri, între orele 11:00 – 13:00. Informațiile și actele necesare pentru efectuarea anchetelor sociale vor fi preluate în spațiul special amenajat la parterul instituției ( P-ța Republicii nr.44 ).

Personalul Direcției de Urbanism nu va mai face deplasări în teren în perioada următoare. Până la finalul lunii martie, personalul direcției va fi împărțit în două grupe de lucru care își vor desfășura activitatea prin rotație, astfel încât direcția să funcționeze pentru solicitări urgente. În lipsa solicitărilor, personalul va lucra de acasă în vederea analizării și studierii procedurilor pentru actualizarea PUG-lui, a regulamentelor de urbanism, dar și a modificărilor legislative publicate.

În ceea ce privește Serviciul de Gospodărire Urbană și Mediu, solicitările pentru eliberarea permiselor de spargere/intervenții se vor depune doar online pe adresa de mail gospodarie@primariaresita.ro. Avariile vor fi anunțate la Tel: 0748 049444 / 0744 595967 sau 0742 107 798.

Toate sesizarile referitoare la iluminatul public se vor face online la adresa de mail iluminat@primariaresita.ro sau telefonic la nr. 0742 107 798. Defecțiunile cauzate de schimbarea becurilor sau aparatelor de iluminat se vor transmite spre rezolvare catre SPDIR la nr. de tel. 0255 220 200.

Orice sesizare cu privire la serviciile de utilități publice (salubritate, iluminat public, apa-canal) sau cu privire la alte aspecte ce privesc Serviciul de Gospodărie Urbană și mediu se pot depune doar online la adresa de mail gospodarie@primariaresita.ro sau la numerele de telefon: 0742 107 798 / 0722 300 075.

Sesizările și solicitările referitoare la asociațiile de proprietari se pot depune online la adresa de email asociatiadeproprietari@primariaresita.ro sau telefonic la numerele: 0751244997, 0744 761 929.

Cele mai citite articole

Solicitările și informațiile referitoare la programări sau la eliberarea actelor de identitate se vor face online la adresa de email: evidentapersoanelor@primariaresita.ro sau la tel: 0355 080 246. Odată cu depunerea cererii pentru eliberarea unui act de identitate cetățenilor li se va înmâna un tichet cuprinzând data și ora programării în vederea ridicării actului de identitate.

Citește și Popa anunță măsuri radicale! Se anulează Customul și se închid bazinul, creșele, centrele de zi și cluburile sportive!

La Compartimentul de Stare Civilă, programările precum și solicitările de informații vor fi transmise pe adresa de email: evidentapersoanelor@primariaresita.ro sau la tel: 0355 080 241. Soluționate cu prioritate vor fi următoarele documente: acte de naștere, căsătorie, deces.

Casieria societății Transport Urban Reșița va fi deschisă de luni până vineri între orele 07:30 – 18:00, cu acces restricționat la o singură persoană. Diversele solicitări se transmit pe adresa de email: transporturbanresita@gmail.com. Informații suplimentare la tel: 0355 401 sau 775 / 0771 401 181.

Programul de funcționare al Administrației Cimitirelor va fi de luni până joi, între orele 07:30 – 16:00, vineri: 07.30 – 13.30 și sâmbătă: 08.00 – 13.00. Și aici, accesul la ghișeu va fi restricționat la o singură persoană. Informații suplimentare se pot obține la tel: 0725 250 740 / 0255 211 003, Email: admcimitire.spir@primariaresita.ro sau vizitând siteul www.cimitireresita.ro.

Începând de miercuri, 17 martie, Centrul de Informare cu Publicul și Registratura Generală a Consiliului Local al Municipiului Reșița își vor desfășura activitatea cu cetățenii de luni până vineri, între orele 09:00 – 11:00. De asemenea, cetățenii pot transmite, între orele 08:00 – 16:00, cereri și petiții, on-line, conform prevederilor legale în vigoare, pe adresa de email a instituției: centru@primariaresita.ro sau la telefoanele: 0355080288 (int.146 sau 147) și 0255221964.

Reprezentanții Primăriei Reșița mai informează că în incinta piețelor Reșița Sud și Reșița Nord, suprafețele vor fi dezinfectate o dată la două ore. În plus, va fi limitat accesul pentru evitarea aglomerării. Activitatea în Piața „OCICO” și Piața de mașini a fost suspendată până la noi reglementări. Informații suplimentare se pot obține la 0255/222 015 sau la adresa de email: pieteresita1@yahoo.com .

Toate acester măsuri sunt valabile pentru următoarele 30 de zile, cu posibilitatea de a se prelungi perioada, în funcție de evoluția și reglementările de la nivel național.

Rugăm cetățenii ca în această perioadă să evite, pe cât posibil, deplasarea la sediile serviciilor publice din subordinea Primăriei”, transmit reprezentanții administrației locale.

Informații suplimentare despre activitatea primăriei din această perioadă se pot obține sunând la 0255 221964, (Tel. Verde) – 0800410010, între orele 08:00-16:00 sau prin email la centru@primariaresita.ro.

 

Karina TINCUL

Cele mai citite articole

Te-ar putea interesa