Cum să ai un magazin online și să faci prima vânzare cât mai repede

de WTA.ro

Știai că, până în 2040, 95% dintre toate achizițiile se vor face online? (Statista) 

Sigur, vorbim la nivel internațional.

Este doar una dintre previziunile care ne spun că viitorul este al afacerilor online. 

Și este susținută de accelerarea cauzată de pandemie – în 2020 românii au făcut cumpărături online în valoare de 15 milioane de euro, în fiecare zi (GPeC).

Interesul pentru magazine online este, prin urmare, justificat. 

Iar resursele platformelor de eCommerce apar din ce în ce mai sus în motoarele de căutare, cum este și ghidul pentru magazin online la cheie Gomag.

Vrei să vinzi mai repede?

Românii sunt oameni întreprinzători, iar la capitolul intenție stau foarte bine. Însă există multe motive care îi împiedică să treacă la acțiune.

E-comerțul pune probleme precum necesitatea de a avea anumite cunoștințe tehnice (de exemplu, programare sau design) și, la fel ca în orice afacere, e nevoie să investești bani.

Apoi, există o impresie că procesul de creare a unui magazin online durează săptămâni sau chiar luni.

Adevărul este că durata de livrare a unui magazin online și valoarea fondurilor investite depind exclusiv de alegerile tale.

Există deja soluții care diminuează timpul de deschidere a unui magazin la mai puțin de o săptămână, fără a fi necesare cunoștințele tehnice. De asemenea, stocul poate fi la furnizor, când vinzi prin dropshipping.

Mai mult, dacă vrei să scapi de grija construcției magazinului, poți comanda un magazin la cheie.

De ce magazin online la cheie?

Economisești timp și efort, pe partea de încărcare a conținutului în magazin.

E evident că oriunde ai cere un magazin la cheie, va trebui să furnizezi tu datele firmei, culori predominante – practic, ce vrei să conțină site-ul tău.

Niciun furnizor nu îți poate crea magazinul la cheie din nimic. Tu trebuie să oferi date și informații care țin exclusiv de tine și ideile tale.

Cele mai citite articole

Față de crearea unui magazin online obișnuit (unde pui tu mâna să faci setări și integrări), în cazul unui magazin la cheie economisești acest timp.

Practic, conținutul pe care ar trebui să îl adaugi tu în panoul de administrare al site-ului va fi încărcat de către cei care îți furnizează magazinul.

De exemplu, la Gomag primești un formular pe care să îl completezi cu datele și preferințele tale. Acestea vor fi încărcate în platformă de către responsabilul desemnat să îți realizeze magazinul.

Produsele, însă, vor fi încărcate de către tine, fie manual (dacă sunt puține), fie prin import (faci un tabel din care platforma preia automat informațiile în site).

Poți avea magazinul online gata de lansare în 7 zile de la data în care trimiți răspunsurile la formular. Cu condiția să le răspunzi la email-uri sau întrebări, acolo unde datele nu sunt complete.

E relativ același proces la majoritatea furnizorilor de magazine online la cheie.

Cum să atragi primele vânzări cât mai rapid

Primele vânzări sunt generate de acțiunile de marketing pe care le faci. Acestea depind de tine și de ce îți dorești pentru magazin. Dar vei primi aici și un pont, cu rezultate excelente înainte de lansare.

Dacă vrei să îți faci un magazin online, mergi chiar acum pe Facebook și Instagram și creează-ți conturi gratuite de business.

Începe să postezi despre ideea ta de afacere acum-acum, chiar dacă îți vei lansa magazinul peste un an.

E vital să ai o audiență către care să îți lansezi magazinul. De preferat, o audiență încălzită și interesată să cumpere produsele despre care le povestești de atât de multă vreme.

De ce să alegi Gomag pentru un magazin online la cheie

  • Pentru integrările cu multipli furnizori de servicii (procesare plată, marketing, livratori, facturare, e-fulfillment) – ai peste 120 de integrări existente, fără costuri suplimentare.
  • Sistemul tehnic nu poate fi accesat din exterior, așa că este mai securizat decât platformele disponibile la liber.
  • Platforma include funcționalități unice, precum GoBot – ai posibilități de automatizare a gestiunii clienților în CRM sau comunicare, chiar dacă alegi cel mai mic plan tarifar Gomag.
  • Ai la dispoziție o echipă de suport prin tichet, o documentație masivă, dar și resurse la zi despre marketing, SEO, tehnici de vânzare și multe altele.

Echipa se ocupă de setup-ul inițial al magazinului – există un tarif doar pentru cazul în care vrei magazin la cheie. 

Poți face setup-ul și singur, fără alte costuri decât abonamentul. Dar aici povestim despre magazin la cheie.

Se vor realiza bannere, dar și setările de design (culori & fonturi), setarea datelor de integrare cu furnizori și, opțional, primele setări de marketing.

Vezi mai multe detalii despre ce înseamnă un magazin online la cheie la Gomag în articolul de pe blogul platformei eCommerce.

Sursa foto: gomag.ro

Cele mai citite articole

Te-ar putea interesa