Există multe companii care sunt lideri în tehnologie și finanțe, care oferă portofele electronice care se pot adapta nevoilor clienților și utilizatorilor lor, pe lângă faptul că se alătură unui număr imens de unități din toată țara pentru utilizarea cardurilor. De aceea, angajarea acestui serviciu va fi întotdeauna o opțiune foarte viabilă și ușor de gestionat, pe lângă faptul că oferă personalului libertatea de a achiziționa ceea ce are nevoie în timp ce compania economisește, spre deosebire de acordarea de stimulente în bonuri de hârtie sau în numerar, care nu sunt atât de pozitiv.
Acele bonuri care au autorizare corespunzatoare pot fi deductibile pana la un anumit procent care se scade din venitul anual, facand plata impozitului mult mai mica si, prin urmare, oferind profitabilitate. Pe de altă parte, beneficiile pentru companie în zona resurselor umane sunt că își va face mai atractivă imaginea pe piață, ceea ce va atrage cel mai bun talent pentru a se alătura activității de muncă; De asemenea, va consolida loialitatea angajaților, va reduce fluctuația angajaților și va îmbunătăți productivitatea.
Iar printre numeroșii furnizori de vouchere electronice se numără câțiva jucători principali care au o reputație lungă, dintre care unul este Sodexo. Este o companie de servicii alimentare și alte facilități cu sediul în Franța. Răspândite în peste 80 de țări, serviciile Sodexo au un impact major asupra afacerii globale de servicii alimentare bazate pe voucher electronic. Dar recent, compania s-a transformat în Pluxee. Care sunt implicațiile pentru lucrători, comercianți, clienți și consumatori?
Transformarea de la Sodexo la Pluxee
După 45 de ani de experiență, Sodexo Benefits and Rewards Services s-a transformat oficial în Pluxee. Prin adoptarea acestei noi identități, Pluxee va îmbunătăți serviciile bazate pe tehnologie. Schimbarea numelui de la Sodexo la Pluxee are o semnificație importantă, „Plu” înseamnă plus sau pozitiv, în timp ce „X” este un simbol al modului în care această transformare creează multe noi oportunități pentru cei patru piloni principali care reprezintă Pluxee, și anume angajați, clienți, comercianți. și consumatorii care folosesc vouchere Pluxee. Apoi „Ee” reprezintă implicarea angajaților.
Această schimbare este și un efort al companiei de a îmbunătăți serviciile prin inovare în domeniul tehnologiei și al digitalului, care se adaptează la nevoile diferite ale fiecărui consumator. Această transformare oferă, de asemenea, soluții pentru a crește implicarea cu angajații, distribuitorii, partenerii de afaceri și consumatorii prin produsele și serviciile pe care le au. De exemplu, pentru lucrători, utilizarea card Cultura Pluxee înseamnă să le faciliteze accesul la divertisment cu un buget separat, ferindu-i de stres din cauza presiunilor zilnice de lucru.
Cele mai citite articole
Oferind o experiență de cumpărături mai flexibilă, Pluxee are două produse superioare, și anume Pluxee Gift, care anterior era Sodexo Gift Pass, și Pluxee e-Voucher, care era anterior Sodexo e-Pass. Toți comercianții Sodexo Gift Pass vor deveni automat comercianți Pluxee Gift și toți comercianții Sodexo e-Pass vor deveni comercianți Pluxee e-Voucher cu aceleași beneficii.
Implicații în contextul calității serviciilor
Odată cu această transformare, serviciile Pluxee vor fi mai flexibile, mai ales atunci când utilizatorii de vouchere cumpără folosind e-vouchere. Anterior, compania se concentra pe B2B, dar astăzi există o altă piață pe care o vizează și anume B2C. Prin urmare, Pluxee a început să construiască magazine oficiale pe mai multe site-uri de comerț electronic pentru a deschide oportunități pentru oricine să cumpere Pluxee.
Chiar dacă există încă multe companii sau clienți care folosesc tichete fizice, Pluxee continuă să-i educe să folosească tichetele digital. Mai mult decât atât, voucherele electronice au beneficii mai mari, dintre care unul este că pot fi convertite în comerț electronic. Cu tichetele electronice, experiența de cumpărături poate fi mai flexibilă. Pentru a adăuga, un alt avantaj al Pluxee este că clienții pot oferi personalizare prin adăugarea unui logo al companiei ca mijloc de a crește gradul de cunoaștere a mărcii produselor lor sau alegând o denumire de voucher care se potrivește nevoilor lor.
La fel ca atunci când încă se numea Sodexo, Pluxee poate fi folosit și de mulți comercianți răspândiți în multe țări. Pentru a oferi consumatorilor libertatea de alegere, Pluxee a colaborat cu peste 800 de comercianți care au peste 30 de mii de puncte de vânzare, de la supermarketuri și restaurante până la hoteluri și călătorii. Consumatorii care mai au vouchere Sodexo Gift Pass sau Sodexo e-Pass nu trebuie să-și facă griji cu privire la această modificare, deoarece aceste vouchere pot fi utilizate în continuare la toți comercianții care colaborează cu Pluxee Gift și Pluxee e-Voucher până la limita de timp menționată pe voucher.
Pluxee este sinonim cu o mai mare implicare a angajaților și este poate cel mai bun răspuns pentru cei care doresc să fie auziți mai mult, să acceseze mai multă învățare și să aibă o autonomie mai mare. Și toate aceste beneficii ale angajaților pot fi accesate printr-o singură platformă digitală. Nu numai pentru angajați, Pluxee oferă și beneficii angajatorilor pentru a face lucruri care le plac împreună cu angajații lor.
Ceea ce urmărește Pluxee este o experiență valoroasă pentru a îmbunătăți bunăstarea utilizatorilor săi prin achiziții mai ușoare și mai economice de diverse produse și servicii, cum ar fi alimente, telecomunicații, fitness, combustibil și multe altele. Toate sunt ambalate într-o singură platformă digitală practică.