Primăria Năvodari anunță măsuri suplimentare în contextul prevenirii și limitării răspândirii Coronavirus.
Astfel, începând de astăzi, activitatea de relații cu publicul se va desfășura online, după cum urmează:
1. Corespondența cu departamentele de specialitate ale Primăriei Năvodari se va face la adresa electronică: [email protected].
• Vă rugăm să precizați compartimentul către care direcționați solicitarea și, unde este cazul, să atașați documentația necesară ori să o transmiteți prin poștă/curier
• Aparatul de specialitate al primarului vă va răspunde la următoarele numere de telefon: 0241/76.16.03, 0241/76.03.53 (tastând interiorul compartimentului de specialitate).
2. Corespondența cu Serviciul de Impozite și Taxe Locale se va face la adresele electronice: [email protected] și [email protected]. Informații despre plata taxelor și impozitelor găsiți în materialul dedicat pe pagina web a Primăriei Năvodari: https://primaria-navodari.ro/se-suspenda-activitatea-la-gh…/. De asemenea, puteți suna la numărul de telefon: 0241/76.08.22 (cu mențiunea că doriți la Serviciul de Impozite și Taxe Locale)
3. Echipa Direcției Asistență Socială vă stă la dispoziție la adresa electronică: [email protected] și la numărul de telefon: 0241/76.08.22 (cu mențiunea că doriți la Direcția Asistență Socială). Întrucât în situația existentă, crește numărul persoanelor care au nevoie de suport, cât și numărul vulnerabilităților cu care populația se confruntă, se reconfigurează serviciile de asistență și suport, după cum urmează:
• Pentru persoanele vârstnice singure, fără aparținători și greu deplasabile, se va asigura informare și consiliere telefonică, fiind puse la dispoziție următoarele linii telefonice: 0785.294067 și 0744.485985. Aceasta măsura este creată pentru persoanele care suferă de anxietate și au nevoie de a menține legătura cu comunitatea;
• În regim de urgență se vor efectua anchetele sociale pentru încadrarea într-un grad de handicap, cât și anchetele sociale pentru completarea dosarului de indemnizație de creștere copil (unde este cazul). Rugăm pe această cale persoanele aflate în această situație să colaboreze cu asistenții sociali și să respecte regulile de igienă de prevenție impuse și la nivel național.
• Programul de relații cu publicul al Direcției Asistență Socială va fi următorul: luni, marți, miercuri și vineri: între orele 09:00 – 11:00 și joi, între orele 13:00 – 17:00.
4. Corespondența cu Direcția Poliția Locală se va face la adresa de e-mail: [email protected], pentru informații și sesizări fiind disponibil numărul de telefon: 0241.76.03.07.
5. Pentru Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, activitatea de relații cu publicul se va desfășura exclusiv numai după o programare prealabilă.
• Toate cererile de eliberare a actelor de identitate, a actelor de stare civilă, declarațiile de naștere sau căsătorie, precum și alte cereri adresate serviciului, se vor depune exclusiv numai după o programare prealabilă la numărul de telefon 0241.76.62.66, în intervalul orar 8:30-16:00, în zilele de luni, marți, miercuri, joi și vineri.
• Declarațiile privind decesul au prioritate. La oficierea căsătoriilor va fi permis accesul numai celor 2 tineri și celor 2 martori.
• Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiul destinat lucrului cu publicul.
• Corespondența se va face la adresa electronică: [email protected].
Răspunsurile compartimentelor de specialitate ale Primăriei Năvodari vor fi comunicate online, în termenul legal pentru fiecare categorie de cerere.
Alte decizii, precum și alte date de interes, vor fi aduse la cunoștința publicului în cel mai scurt timp.
Sursa: Comunicat Primăria Năvodari