Începând de săptămâna viitoare, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Reșița își va desfășura activitatea într-o nouă locație. Schimbarea locației a fost anunțată încă din luna noiembrie a anului trecut de către primarul Ioan Popa, care a explicat că mutarea este necesară deoarece nu s-a ajuns la o înțelegere cu cei de la Telekom cu privire la închirierea Poştei Vechi, clădirea în care a funcționat în ultimii ani Serviciul.
„Începând din data de 27.01.2020, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Reșița își va desfășura activitatea la noul sediu situat pe B-dul A.I. Cuza nr. 39, parter, în aceeași locație în care funcționează şi Direcția Poliția Locală Reșița”, informează reprezentanții Primăriei Reșița.
Cele mai citite articole
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor este format din Compartiment Stare Civilă și Compartiment Evidența Persoanelor şi asigură: întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă precum şi a cărţilor de identitate, înscrie mențiunile privind stabilirea reședinței persoanelor şi furnizează, în condiţiile legii, date cu caracter personal către autorități, instituții publice și cetățeni.
Programul de lucru cu publicul rămâne neschimbat și este următorul:
- Primire documente: de luni până vineri, între orele 8:30 şi 13:00, iar miercurea se preiau documente şi în intervalul orar 15:00 – 18:30, fiind program prelungit.
- Eliberare documente: luni, marţi, joi, vineri între orele 15:00 şi 16:30, iar miercurea între 15:00 şi 18:30.
Karina TINCUL
foto: destepti.ro