Tehnici de prioritizare şi importanţa unui flipchart pentru managementul timpului

de WTA.ro

Una din cele mai importante resurse pe care le are omul la îndemână şi pe care de multe ori nu ştiu să o folosească este timpul, care trebuie împărţit între activităţile personale şi profesionale, între muncă şi odihnă, iar de multe ori un flipchart sau alte astfel de dispozitive reprezintă cea mai eficientă metodă de împărţire eficientă a timpului.

Pentru că acest “secol al vitezei” nu oferă oamenilor mai mult de 24 de ore la dispoziţie pentru a rezolva toate activităţile necesare atât pe plan profesional, cât şi personal, o nouă realitate impune folosirea mai multor elemente de prioritizare a timpului astfel încât eşecul să nu îşi facă loc în viaţa lor.

Ce este un flipchart şi ce importanţă are în societatea actuală?

Un flipchart reprezintă un dispozitiv modern, un produs de birotică şi papetărie, un accesoriu prezent în aproape orice birou, fiind folosit pentru prezentări, expunerea problemelor sau planurilor de afaceri, a ideilor angajaţilor, iar lista poate continua. Dar acest dispozitiv important poate fi şi un instrument important ce ţine de managementul timpului, pentru că pe acest dispozitiv pot fi trasate sarcini, idei, priorităţi şi sarcini în ordinea importanţei lor.

Achiziţionarea unui flipchart pentru birou este foarte importantă şi pentru că nicio şedinţă de lucru şi nicio prezentare nu se poate realiza fără o expunere clară a ideilor, aceste dispozitive sunt extrem de populare în clădiri de birouri, dar şi în instituţii de învăţământ şi în alte locuri unde este necesară expunerea concisă a chestiunilor importante, ideilor şi priorităţilor.

Ce este managementul timpului şi cum poate fi dobândit?

Managementul timpului reprezintă un set de aptitudini, obiceiuri, sisteme şi principii folosite la gestionarea corespunzătoare a timpului în vederea îndeplinirii unor activităţi specifice cu scopul de a spori productivitatea muncii. Ceea ce înseamnă că managementul timpului face referire la gestionarea timpului, la control şi la organizare, la folosirea anumitor dispozitive în acest sens.

Pe plan profesional, managementul timpului se referă la perseverenţă, la autodisciplina şi la punctualitate, calităţi dezvoltate pentru a avea rezultate notabile, pentru că angajaţii, managerii şi angajatorii să îşi poată satisface clienţii, să îşi păstreze joburile sau să avanseze în cariera, să construiască o afacere de succes sau un plan de afaceri impresionant.

Creează un jurnal de activităţi zilnic pe flipchart pentru un mai bun management al timpului

Este foarte importantă crearea unui jurnal de activităţi zilnice pe flipchart, nu neapărat pe o agendă, pe hârtie, pentru că astfel utilizatorii acestei idei vor putea să:

Cele mai citite articole

·  elimine activităţile care nu intra în fişa postului sau sarcinile mai puţin importante;

·  programeze cele mai dificile task-uri şi cele mai importante pentru perioadele zilei în care sunt plini de energie;

·  reducă timpul alocat activităţilor;

·  prioritizeze sarcinile în mod corespunzător;

·  nu îşi ia prea multe sarcini deodată;

·  fie creativ şi să alterneze ritmul;

·  îşi stabilească priorităţile astfel încât să existe şi pauze.

Cele mai citite articole

Te-ar putea interesa