Menținerea curățeniei în spațiile de tranzit și cele rezidențiale ale unui hotel, conform standardelor preazute de legislația în vigoare, asigură un climat plăcut în interiorul unității respective, un nivel mai mare de siguranță sanitară, dar și o percepție favorabilă a clienților, construită și pe acest efort crescut de igienizare.
În hoteluri, igienizarea suprafețelor are un dublu rol: dezinfectarea acestora (cu produse ce pot omorî în proporție de 99% microorganismele patogene, cu excepția sporilor bacterieni) și curățarea acestora (cu produse ce pot omorî 95-98% din totalul microorganismelor patogene, inclusiv sporii bacterieni).
Dintre cele două componente ale igienizarii spațiilor unui hotel, curățenia produce efecte mai simplu de sesizat, atât din punct de vedere vizual, cât și din punct de vedere olfactiv. Așadar, un proces de curățare reprezintă un factor esențial pentru fidelizarea clienților.
Cât de importantă este curățenia pentru turiști?
Din perspectiva clienților unui hotel, curățenia menținută în principalele spații ale hotelului (sala de mese, camerele de hotel, lobby, lift sau holuri) poate sugera:
- Asocierea cu servicii de calitate superioară, orientate către siguranța și confortul clienților hotelului, pe întreaga durată a șederii lor în unitatea respectivă;
- Impresia plăcută pe care și-o pot face, prin simpla prezență a lor într-un spațiu al hotelului curățat corespunzător, pe baza stimulilor vizuali și olfactivi;
- Dorința de a reveni cu drag într-un hotel ce respectă un nivel ridicat de curățenie, în spații vitale pentru siguranță și intimitatea celor care trec pragul acelei locații.
Cât de importantă este curățenia pentru hotelier?
Din perspectiva hotelurilor, o curățare conform celor mai înalte standarde se poate traduce prin:
- Review-uri mult mai bune și un grad de ocupare mult mai ridicat;
- Păstrarea licenței de operare și activarea premiselor necesare pentru a obține un rating mult mai bun, din punct de vedere al numărului de stele pe care hotelul respectiv le poate primi;
- O echipă mult mai fericită, pe baza faptului ca toți cei din staff își pot desfășura activitatea într-un spațiu igienizat conform normelor în vigoare, extrem de plăcut ochiului etc
Sfaturi pentru curățarea suprafețelor din spațiile unui hotel
Așadar, în procesele de curățare ale suprafețelor din spațiile hotelurilor, se ține cont de o serie de recomandări, conform normelor de igienă în vigoare. Iată doar câteva dintre cele mai importante:
- Pentru o igienizare în profunzime a suprafețelor peste care se aplică acestea, produsele de curățenie utilizate pot avea un dublu rol (detergent + dezinfectant);
- În zonele de baie, acolo unde suprafețele sunt expuse constant contactului cu apa (în diferitele forme ale sale – lichidă sau aburi), se recomanda soluțiile de curățenie anti-calcar;
- În cazul curățării mochetelor și suprafețelor (parchet, gresie, marmură, granit) din camere, holuri și zonele de mese, se recomandă utilizarea aparatelor profesionale: aspiratoare profesionale, mașini profesionale cu monodisc de viteza redusă etc
- Personalul autorizat să întreprindă activitatea de curățenie în spațiile hotelului trebuie să fie echipat cu produse menite să ofere confort și siguranță în utilizare, indiferent de produsele pentru igienizare utilizate, sau de suprafețele asupra cărora acționează;
- Curățenia în zonele hotelului trebuie să se realizeze în fiecare zi, dar într-o manieră cât mai discretă, atât prin utilizarea produselor electrocasnice silențioase, cât și prin respectarea orelor de odihnă, masă sau relaxare.
Recomandare pentru curățenia în hoteluri: Taski Ergodisc 165
Un produs ideal pentru întreținerea corectă a pardoselelor din spațiile de hotel este modelul de mașină profesională cu monodisc de viteză redusă Taski Ergodisc 165.
Dispunând de funcții multiple pentru curățarea în profunzime a podelelor, Taski Ergodisc 165 se pliază cu succes pe o sumă extinsă de activități specifice: spălare umedă, șlefuire, curățare prin pulverizare, șamponare, tratare a podelelor din lemn și cristalizare a pardoselelor din materiale mai dure.
Nivelul redus de vibrații, asociat cu nivelul scăzut al zgomotului produs la utilizare, garantează un confort sporit al clienților hotelului. Mai mult decât atât, designul ergonomic al mașinii multifuncționale Taski Ergodisc 165 oferă libertate de mișcare și confort în utilizare pe timp îndelungat, fiind totodată simplu de transportat și depozitat.
Vezi acum oferta avantajoasă pentru mașina profesională cu monodisc de viteză redusă Taski Ergodisc 165, astfel încât să realizezi o investiție inspirată în programul de curățenie al hotelului pe care îl conduci!