Cum să Crești Gradul de Cunoaștere a Brandului prin Marketing Digital?

de WTA.ro

Gradul de cunoaștere a mărcii este un termen folosit pentru a descrie nivelul la care o marcă este recunoscută de potențialii clienți și asociată cu un anumit produs sau serviciu. 

A avea un brand puternic și de încredere este esențial pentru succesul companiei tale. La urma urmei, dacă publicul țintă nu cunoaște brandul tău, cum vă vei crește baza de clienți și vânzările? În acest articol, Organic Agency ne-a ajutat să adunăm câteva instrumente care îți pot fi de ajutor în creșterea gradului de cunoaștere pentru afacerea ta în mediul online.

Crearea conținutului

Conținutul este esențial pentru mărci, deoarece le ajută să-și explice misiunea și principiile. Fie că este un blog al companiei, un podcast sau o postare pe rețelele sociale, trebuie să ajungă la publicul țintă, să se implice și să le transmită mesajul brandului tău. În procesul de creare a conținutului trebuie să te gândești inclusiv la optimizarea SEO. Cu cât conținutul tău este mai puternic, cu atât mai bine se va clasa în motoarele de căutare. Gradul de cunoaștere a mărcii tale nu este doar publicul care îți cunoaște numele. De asemenea, trebuie să spui ce anume face marca ta unică. De aceea, este important să evidențiezi ceea ce te diferențiază de concurenți în conținutul tău. Trebuie să iei în considerație și strategia site-ului pe termen lung, de exemplu: când vei dori să faci niște schimbări va trebui să te consulți cu specialiștii referitor la migrare SEO.

Managementul rețelelor de socializare

Fiecare companie, fie că este o cafenea mică sau o rețea cu un renume, trebuie să își gestioneze bine conturile de rețele sociale. Cercetările arată că mai mult de 50% din reputația unui brand depinde de comunicarea online. Viața socială duce la o mai mare conștientizare, așa că nu rata ocazia de a fi printre conturile pe care publicul țintă le urmărește.

Relații publice

A spune misiunea brandului tău într-un mod care să rezoneze cu oamenii la care dorești să ajungi este o parte vitală a creșterii gradului de cunoaștere a mărcii. 77% dintre consumatori cumpără de la mărci care împărtășesc aceleași valori ca și ei. Dar cum te asiguri că publicul țintă știe totul despre valorile tale? Prin PR. 

Deși este dificil să atragi atenția jurnaliștilor și a presei relevante, nu este imposibil. Trebuie să dezvolți o strategie astfel încât jurnaliștii potriviți să poată scrie despre tine. Desigur, este nevoie de timp și efort pentru a stabili comunicarea și a găsi conținut care se va potrivi în mod natural în media respectivă.

Înarmat cu instrumentele potrivite, îți va fi ușor să crești cunoașterea mărcii și să ajungi la publicul tău. Sperăm că unele dintre instrumentele de mai sus sunt potrivite pentru brandul tău.

Te-ar putea interesa