Biroul este locul unde angajații petrec o mare parte din timpul lor zilnic. Acesta trebuie să fie un spațiu care să le asigure toate resursele necesare îndeplinirii sarcinilor de serviciu. Curățenia și confortul la birou primează, iar pentru a eficientiza munca oamenilor din echipă, un angajator trebuie să știe întotdeauna să mențină spațiul de lucru impecabil.
Curățenia la birou trebuie făcută în mod regulat, iar în acest sens orice angajator poate apela la firmele care oferă servicii profesionale de curățare.
Curățarea biroului cu ajutorul unei firme specializate
Biroul unde își desfășoară activitatea o persoană sau mai multe trebuie curățat de la zero la intervale regulate. În acest sens, o firmă de curățenie este soluția. În calitate de angajator, trebuie să știi că mediul de lucru în care angajații își desfășoară activitatea trebuie să fie unul sănătos și implicit curat. Curățarea profesională a birourilor cu Novo Class reprezintă soluția optimă pentru a oferi oamenilor o atmosferă plăcută, în condiții de maximă igienă.
Clădirile business presupun curățarea și dezinfectarea fiecărui spațiu, nu doar a birourilor. Cu ajutorul unei echipe care să ofere servicii specializate, lifturile, scările, toaletele și toate celelalte spații comune vor fi impecabile.
Pentru că procesul de curățare a spațiilor dintr-o clădire de birouri implică destul de mult timp, poate fi stabilit un anumit interval cu firma de curățenie, dar și o anume zi a săptămânii în care să fie efectuate serviciile de curățenie.
Menținea curățeniei și organizarea obiectelor din jur
Pe lângă curățenia generală care trebuie făcută periodic e necesară și menținerea unei ordini în spațiul unde angajații își desfăsoară activitatea Organizarea obiectelor din jur, existența coșurilor de gunoi la îndemână sunt aspecte ce încurajează menținerea curățeniei din birouri. E important ca oamenii să aibă pe birouri cutii pentru acte sau diverse obiecte de papetărie, de exemplu, pentru a le ușura munca și pentru a-i ajuta la organizare și, implicit, la păstrarea ordinii și curățeniei.
De asemenea, un spațiu separat care să funcționeze drept bucătărie, va contribui la menținerea curățeniei. Fiecare va ști că își poate face cafeaua, depozita și încălzi mâncarea sau chiar servi masa în această zonă a clădirii.
Compania poate lua în calcul să angajeze o persoană sau mai multe, în funcție de spațiul avut la dispoziție, care să se ocupe de aspectele ce țin de curățenia de zi cu zi la birou. Golirea coșurilor de gunoi, ștergerea prafului de pe birouri, aspirarea și curățarea mochetei, precum și spălarea obiectelor sanitare sunt elemente esențiale pentru a avea în permanență un spațiu impecabil.
Aerisirea spațiului de cel puțin două ori pe zi
Lumina naturală și aerul de afară sunt aspecte ce amplifica starea de concentrare la birou. În special în zonele de tip open-space, acolo unde câteva zeci de persoane lucrează, este esențială aerisirea spațiului de cel puțin două ori pe zi. Acest lucru ar trebui să se facă în orice lor unde ferestrele se pot deschide, indiferent de anotimp sau dacă funcționează sau nu aparatele de ventilație, încălzire sau aer condiționat. În ceea ce privește lumina naturală, aceasta ar trebui să fie utilizata pe cât posibil, acolo unde ea există. În spațiile de birou unde nu pătrunde, becurile din birou ar trebui să fie cu lumină rece, albă, pentru a spori concentrarea.
Spațiul de lucru are nevoie de câteva aspecte pentru a fi transformat în unul cu adevărat productiv. Nevoia angajatului de a se simți bine la serviciu este un element ce nu trebuie neglijat. Curățenia la birou este un element care oferă oamenilor garanția că își desfășoară activitatea zilnică într-un spațiu igienizat și perfect curat, protejându-le astfel sănătatea și sporindu-le productivitatea la locul de muncă.