Comunici online, de la postările pe rețelele sociale, până la bloguri, podcasturi și alte transmisii live ori înregistrate. Ce au în comun toate aceste materiale informative și recreaționale? Sunt realizate de creatorii de conținut și evoluează în permanență, în funcție de tendințele din mediile digitale. Iată care sunt trendurile în social media și cum sunt integrate noiile tehnologii în comunicarea pe platforme sociale.
Influencerii – de la popularitate la sfaturi profesionale
O tendință importantă în crearea de conținut online este profesionalizarea mesajelor. Influencerii nu mai sunt doar persoane publice pe care followerii le admiră, ei sunt specialiști în domeniile pe care le promovează. Au o responsabilitate față de persoanele care vizionează materialele postate și urmează sfaturile prezentate, așa că informațiile și imaginile vor fi de calitate mai bună.
Mulți influenceri vor încerca modalități noi de fotografiere și filmare, așa că este vremea să te adaptezi la acest fenomen. Camerele de acțiune și dronele vor fi printre gadgeturile cele mai utilizate de creatorii de conținut, atât pentru postări pe Facebook, Instagram, TikTok, cât și pentru bloguri de călătorie, podcasturi sau website-uri profesionale.
Storytelling prin imagini și conținut video personalizat
Cele mai citite articole
O altă tendință în crearea de conținut este personalizarea. Suntem în perioada storytelling-ului digital, pentru că oamenii vor să privească, să audă, să experimenteze povești, mesaje customizate, informații prezentate într-o formă agreabilă, care să le fie adresată personal, și pe care s-o perceapă ca pe un dialog, nu ca pe un mesaj comercial.
Pentru realizarea acestui demers complex, care combină marketingul digital cu mijloacele artistice de exprimare publică, creatorii de conținut online trebuie să-și diversifice metodele de înregistrare a materialelor video. În acest context, dronele reprezintă un element de noutate, ce poate să crească valoarea unei transmisii live sau a unei înregistrări.
Implică-i activ pe cei care urmăresc postările tale pe rețelele sociale și încurajează-i să fotografieze sau să filmeze momentele speciale din viața lor. Astfel vei consolida o relație de colaborare cu oamenii din comunitatea ta online, care nu vor mai fi doar followeri pasivi. Povestea ta va fi completată cu detalii originale și imagini noi, realizate de useri, pentru useri.
Este clar că utilizarea diferitelor tipuri de drone reprezintă tendința anului. Folosește-le pentru crearea de conținut online cu un caracter divers, original, personalizat. Ca să fii în trend, comandă o dronă de pe f64.ro și învață să manevrezi aceste aparate de zbor versatile. Poți să începi ca hobby și treptat să devină o modalitate de realizare a materialelor vizuale pe care le utilizezi în activitatea ta profesională.Chiar dacă faci poze bune cu telefonul și ți-ai amenajat un studio foto cu aparate profesionale, ai nevoie de imagini spectaculoase, pe care le poți obține cu drone și camere de acțiune. Astfel vei avea succes în crearea de conținut, ca influencer, comunicator sau marketer.