Te-ai decis ca sezonul acesta să te ocupi serios de amenajarea casei și grădinii și chiar te-ai apucat de treabă, însă, ai constatat că îți mai lipsesc una-alta… Asta ar fi una dintre cele mai potrivite situații pentru a comanda online accesorii pentru casă și grădină. Poți face asta și din alte motive, cum ar fi lipsa de timp sau de chef pentru a merge la cumpărături.
Indiferent care ar fi motivul, magazinul de piese Cezo îți stă oricând la dispoziție cu o ofertă variată de produse specifice pentru curte, casă și grădină. În cele ce urmează, îți vom prezenta pașii de urmat pentru a plasa o comandă online.
Cum selectezi produsele de pe site
În primul rând, trebuie să intri pe site-ul magazinului online, unde vei găsi toate produsele disponibile, grupate pe categorii, pentru a fi mai ușor de identificat. Studiază cu atenție oferta, compară produsele similare, iar, în final, alege-le pe cele pe care le consideri cele mai potrivite. În dreptul fiecărui produs, vei găsi un buton pe care scrie „Adaugă în coș”, care trebuie apăsat în momentul în care te-ai decis în privința produsului respectiv. Vei fi întrebat dacă dorești să finalizezi comanda sau să continui cumpărăturile și poți opta pentru varianta dorită, tot prin apăsarea unui buton.
După ce ai adăugat în coș toate produsele dorite, poți face o ultimă trecere în revistă apăsând butonul „Coș” din partea dreapta-sus a ecranului, sau poți selecta direct „Finalizare comandă”, după ce ai adăugat în coș ultimul produs dorit.
Plasarea comenzii
După ce te-ai convins că lista e completă și ai ales produsele cele mai potrivite, poți trece la pasul următor, care constă în plasarea comenzii. Atunci când apeși butonul „Finalizează comanda” se va deschide o nouă pagină unde vei avea trei opțiuni pentru plasarea comenzii:
- Prima opțiune: autentificarea pe pagină printr-un cont existent, metodă recomandată dacă ai mai făcut cumpărături pe același site și ai un cont activ. În acest caz, vei selecta opțiunea „Logare” și vei completa căsuțele cu adresa de e-mail și parola asociate contului.
- Dacă nu ai un cont pe platforma respectivă: îți poți crea unul dacă selectezi opțiunea „Înregistrare” și urmezi pașii indicați. Având un cont creat, îți poți vizualiza toate comenzile, poți urmări stadiul unei comenzi plasate și poți plasa produse în coș, pentru a le comanda ulterior.
- La ultima opțiune, poți apela dacă nu ai cont și nici nu dorești să îți faci unul. În acest caz, trebuie să selectezi opțiunea „Oaspete” apoi, să completezi câmpurile cu numele, adresa de livrare și datele de contact, respectiv adresa de e-mail și numărul de telefon.
Va trebui să alegi, de pe aceeași pagină, și varianta de livrare a produselor comandate.
Plata și finalizarea comenzii
După ce ai selectat modalitatea de livrare, în partea dreaptă, sub lista cu produsele comandate, îți va apărea costul total, reprezentat de prețul produselor și taxa de livrare, în funcție de opțiunea aleasă. În dreptul prețului, vei găsi o casetă în care trebuie să alegi modalitatea de plată preferată, având la dispoziție trei variante. Prima este plata ramburs la livrare, ceea ce înseamnă că vei plăti curierului în momentul în care îți va livra comanda. De asemenea, poți opta pentru plata online cu un card bancar, caz în care trebuie să completezi rubricile aferente cu datele cardului. În fine, poți opta și pentru varianta de plată în rate simple, recomandată pentru comenzile cu o valoare mare, pe care nu dorești să o achiți integral, ca să nu-ți faci o gaură în buget.
Odată aleasă și modalitatea de plată, trebuie să mai bifezi căsuța care atestă că ești de acord cu termenii și condițiile site-ului, iar, ca ultim pas, vei apăsa pa butonul „Trimite comanda”.
Apoi, nu îți mai rămâne decât să aștepți 2-3 zile, până când vei fi sunat de curier să te anunțe că ți-a sosit comanda și e în drum spre tine.