Birouri de închiriat în Timișoara pentru afaceri de succes

de WTA.ro

Orice antreprenor vrea să își găsească acel spațiu de birouri perfect, în care afacerea pe care o conduce să se dezvolte frumos, să înflorească de-a dreptul.

Apelează la GVA Birouri pentru a găsi cel mai bun spațiu office pentru firma ta!

Totuși, alegerea locației este o decizie pentru care trebuie să ia în considerare mai mulți factori. Ea urmează ca să fie bine cântărită, uneori poate să fie chiar extrem de copleșitoare, dar cu ajutorul specialiștilor de la agenția imobiliară GVA lucrurile sunt acum mult mai simplu de realizat. 

Ei se ocupă inclusiv de închirieri spații de birouri în Timișoara, informație bună de știut dacă urmează să îți desfășori activitatea în acest frumos oraș de pe Bega.

Ar fi absurd să începi să cauți prin forțe proprii acea clădire office ideală și să faci muncă de detectiv încercând ca să aflați datele ce te interesează cu privire la facilitățile pe care le oferă locațiile timișorene din diverse zone ale orașului și costul propriu-zis al acestora.

La GVA Birouri aceste elemente sunt deja precizate pentru fiecare ofertă în parte, motiv pentru care alegerea va fi mult mai ușor de făcut.

Vei putea alege exact acele birouri care dispun de infrastructura potrivită pentru business-ul pe care îl conduci, așa încât să poți atrage cei mai buni angajați și să îi păstrezi pe termen lung în firmă, inclusiv prin faptul că le vei putea oferi un spațiu de lucru motivant. Personalul se va considera parte a companiei și va fi recunoscător pentru că au un confort deosebit la job.

Există mai mulți factori de care trebuie să ții seama atunci când îți alegi spațiile de birouri de închiriat în Timișoara.

Cel mai bine ar fi să îți faci un checklist pe care să îl urmărești cu fidelitate, ajutat și de specialiștii GVA Birouri.

Iată ce ar trebui să cuprindă această listă:

  1. Locația

Cele mai citite articole

Locația birourilor este unul dintre cele mai importante elemente necesare desfășurării unei afaceri de succes, deoarece în funcție de zona în care sunt situate birourile firmei și de specificul business-ului tău vei putea să atragi clienții și partenerii cei mai potriviți și vei putea avea o expunere mai mare decât concurența care o să îți atragă un plus de notorietate.

  1. Confortul angajaților

Angajații ar trebui să se simtă convenabil la job, să poată intra și ieși ușor din birou, să nu fie foarte înghesuiți, iar clădirea să fie aproape de transportul public, să aibă locuri de parcare suficiente, să existe în apropiere locuri unde se poate mânca bine și ieftin în pauza de prânz și chiar și seara, după terminarea programului.

În afară de asta, amplasamentul birourilor într-o zonă frumoasă, elegantă, preferabil unde să existe și spații verzi, cu certitudine va impulsiona  productivitatea și creativitatea personalului, îl va face ca să se simtă bine atunci când vin și pleacă de la locul de muncă, ba chiar și când privesc pe ferestrele birourilor unde își desfășoară activitatea.

Spațiul de lucru trebuie să fie unul prietenos, să impulsioneze conexiunile între membrii echipei, să nu fie unul unde să se lucreze dificil din pricina a zgomotelor exterioare.

  1. Infrastructura

Infrastructura spațiului de birouri este și ea foarte importantă, deoarece un mediu de lucru bun influențează pofta de muncă a echipei și transformă activitatea pe care o desfășoară într-una profitabilă prin creșterea productivității muncii. 

4. Chiria

Chiria pentru spațiile de birouri și facilitățile disponibile incluse în preț ar trebui să fie una care să nu împovăreze excesiv bugetul firmei și să nu includă costuri ascunse (taxe de parcare, cheltuieli de întreținere etc.).

Este bine ca să știi clar, de la început, ce sumă este de plătit la sfârșitul fiecărei luni, să nu ai parte după semnarea contractului de locațiune de surprize neplăcute de natură financiară. Un birou bun trebuie să fie accesibil clienților și angajaților, suficient de spațios, dar și să aibă o chirie convenabilă, fără taxe ascunse.

5. Potrivirea cu brandul de afaceri

Spațiul de birouri trebuie să potrivească cu specificul firmei, să reflecte cât mai bine brandul pe care îl aveți. 

GVA Birouri are în ofertă propuneri de închirieri spații de afaceri excelente din Timișoara care se pot potrivi de minune cu business-uri dintre cele mai diverse. Apelează la agenția imobiliară amintită și vei găsi aici specialiști experimentați care te pot ajuta eficient în luarea acestei importante decizii din viața firmei tale.

Cele mai citite articole

Te-ar putea interesa