Inteligența artificială și învățarea automată în slujba pariurilor sportive: cum schimbă ofertele caselor de pariuri pentru utilizatorii lor

de WTA.ro

Învățarea automată și inteligența artificială sunt doi dintre termenii despre care vei auzi foarte mult de acum încolo, indiferent dacă ești un parior obișnuit, ocazional sau profesionist. De fapt, pentru pariorii profesioniști, atât învățarea automată, cât și inteligența artificială au fost deja subiecte fierbinți, mai ales că promit să revoluționeze pariurile sportive.

Se pare că, până acum, fiecare site care oferă pariuri sportive în România – precum și în alte părți ale lumii – și-a îndreptat tot mai mult atenția către progresele și inovațiile tehnologice care îi pot ajuta să își îmbunătățească poziția competitivă pe piața globală și să le permită să acapareze o mare parte din plăcinta în continuă creștere a industriei jocurilor de noroc online. 

Cu ajutorul învățării automate și al inteligenței artificiale, case de pariuri online construiesc de fapt capacități de ultimă generație care, în cele din urmă, le aduc din ce în ce mai aproape de a oferi experiențe de pariere unice utilizatorilor lor. 

Scopul fiecărei case de pariuri sportive online România nu este altul decât acela de a genera venituri din partea unor clienți mulțumiți și loiali. A avea clienți loiali și mulțumiți este de fapt obiectivul final, deoarece înseamnă că se reduc semnificativ costurile de atragere de noi utilizatori și, în general, costurile de achiziție a clienților. 

Utilizatorii mulțumiți cheltuiesc mai mult, pariază mai mult și, de asemenea, pariază mai des. În plus, aceștia sunt mai predispuși să recomande cea mai bună casă de pariuri online sau un site de pariuri prietenilor lor. De asemenea, sunt mai dispuși să se angajeze în marketingul din gură în gură și sunt mult mai predispuși să ofere recenzii bune și să posteze experiența lor pozitivă cu casa de pariuri.

Nu e de mirare de ce site-urile de pariuri fac investiții uriașe în promovarea loialității clienților și în păstrarea utilizatorilor lor mulțumiți.

Dar cum se potrivesc AI și învățarea automată în toate acestea? 

Inteligența artificială și învățarea automată nu sunt identice, dar pot fi considerate complementare. Inteligența artificială are puterea de a face predicții și de a lua decizii pe baza inteligenței construite prin analiza unor cantități incredibile de date. 

Gândiți-vă la comportamentul uman, și mai precis la comportamentul jucătorilor care pun pariuri pe fotbal, ca la un produs al mii de variabile diferite, fiecare dintre ele putând contribui într-o măsură variabilă, toate conectate la un sistem extrem de complex care generează tipare. 

În mod tradițional, casele de pariuri online au încercat să identifice aceste tipare prin analiza variabilelor, pentru a putea înțelege comportamentul pariorilor sportivi, pentru a le desluși nevoile și preferințele și pentru a dezvolta în consecință servicii și oferte care să le satisfacă gusturile. 

Dar, manual, există o limită a cantității de date analizate, a numărului de variabile luate în considerare și a acurateței tiparelor generate. Aici intră în scenă inteligența artificială și învățarea automată. 

Inteligența artificială poate săpa în cantități inimaginabile de date și să identifice relațiile dintre variabile în moduri pe care nici un creier uman nu le poate face instantaneu. Cu ajutorul Big Data Analytics și al sistemelor avansate, IA urmărește modele de comportament care iau în considerare variabile profunde și subtile. Apoi, IA construiește modele de predicție a comportamentului. 

Aceste modele sunt alimentate în mod constant cu noi variabile, cu mai multe date și, cu ajutorul învățării automate, devin din ce în ce mai inteligente. Ele acumulează cunoștințe și dezvoltă inteligență. 

Și uite așa, inteligența artificială și învățarea automată permit caselor de pariuri și site-urilor de pariuri online să prezică comportamentul utilizatorilor lor și, ca atare, să dezvolte soluții personalizate, servicii și bonusuri personalizate, promoții și piețe adaptate nevoilor acestora. 

Și vorbim despre personalizare și personalizare la niveluri care depășesc suprafața sau simplele oferte generice cu o notă de personalizare. Vorbim despre o personalizare care se potrivește efectiv gusturilor pariorilor sportivi.

Te-ar putea interesa