UniCredit Bank organizează, pe 4 decembrie 2019, cea de-a treia ediție a evenimentului Miercurea Minților Creative – primul eveniment de cumpărături dedicat afacerilor locale, un demers care contribuie la dezvoltarea segmentului de antreprenoriat creativ local. Cu această ocazie, peste 130 de afaceri locale își așteaptă clienții cu oferte și promoții speciale, cu program prelungit și experiențe prin care își doresc să facă cunoscute nu doar produsele lor, ci și poveștile care stau în spatele brandurilor.
Ediția de anul trecut a evenimentului Miercurea Minților Creative a reușit să adune peste 100 de antreprenori locali, care și-au întâmpinat clienții cu oferte și evenimente speciale și povești despre creativitate și antreprenoriat.
”Suntem la a treia ediție a evenimentului Miercurea Minților Creative și ne bucură să putem susține și anul acesta antreprenorii creativi locali, în continuarea celorlalte inițiative pe care le avem pentru ei – Academia Minților Creative, programul care oferă antreprenorilor accesul la informații cheie în procesul de consolidare a unei afaceri și Barometrul Minților Creative, cercetarea anuală care analizează perspectivele, provocările, planurile de viitor și situația antreprenorilor creativi din România. Dorința noastră este ca, prin intermediul acestui maraton de cumpărături românesc, să încurajăm clienții să fie curioși să afle poveștile din antreprenoriatul creativ local, să le susțină dezvoltarea și, în același timp, să se bucure de ofertele pe care, cu această ocazie, le propun special pentru ei”, a declarat Cătălina Roman, Director Identitate și Comunicare al UniCredit Bank.
La eveniment pot participa atât afaceri care își desfășoară activitatea într-un spațiu fizic, cât și cele care au magazine online, din orice domeniu creativ, de la modă, frumusețe și lifestyle la baruri, cafenele sau restaurate. Fiecare antreprenor își poate stabili propria activare dedicată zilei de Miercurea Minților Creative, cât și modul de promovare a acesteia.
În mediul online, clienții și antreprenorii vor fi reuniți de hashtag-urile #CumpărăLocal, #CumpărăCreativ și #MiercureaMințilorCreative care facilitează comunicarea unitară și identificarea rapidă a tuturor brand-urilor participante. Lista completă a tuturor afacerilor participante, precum și o hartă interactivă a Bucureștiului sunt disponibile pe www.miercureamintilorcreative.ro.
Miercurea Minților Creative este un eveniment de cumpărături și promovare a industriilor creative, organizat de UniCredit Bank. Acesta face parte din Platforma Minților Creative, alături de Barometrul Minților Creative (prima cercetare din România asupra obstacolelor și perspectivelor antreprenorilor creativi), Academia Minților Creative (programul de educație financiară și antreprenorială), Ghidul 24/7 și Pachetul Creativ.
***
Despre UniCredit Bank
Cele mai citite articole
UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială pan-europeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o rețea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 26 de milioane de clienți. UniCredit pune la dispoziția clienților săi atât expertiză locală, cât și internațională, oferindu-le acces de neegalat la bănci de top în 14 piețe principale: Italia, Germania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Turcia. Băzându-se pe o rețea internațională de sucursale și filiale, UniCredit deservește clienți în alte 18 țări din întreaga lume.
Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să contactaţi:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate şi Comunicare
Ioana Ursu, [email protected], 0723.653.072
Citeste mai mult pe aici