160
Începând cu 1 ianuarie, numele Olanda a fost retras din toate documentele pentru ca ţara să nu mai fie desemnată decât prin numele său administrativ. O schimbare care ţinteşte cu precădere imaginea vehiculată pentru a promova turismul în lume. Aşa că a fost creat un nou logo şi deja au fost investiţi 200.000 de euro în noua marcă a ţării.
Guvernul consideră că o astfel de măsură va permite ţării să scape de imaginea legată de consumul de droguri şi prostituţie.
De asemenea, autorităţile consideră că o astfel de decizie va contribui la redistribuirea fluxului de turişti, pentru că astăzi majoritatea străinilor vizitează Olanda istorică – Amsterdam, Haarlem şi Haaga – iar aceste oraşe nu se descurcă cu valurile de turişti.
Schimbarea denumirii ţării va costa bugetul Regatului peste 200 de mii de euro.
Autorităţile din Amsterdam au anunţat că intenţionează să renunţe la termenul de “cartierul Felinarelor Roşii”. Denumirea va dispărea de pe indicatoarele stradale, fiind înlocuită cu denumirea istorică a cartierului – “De Wallen” sau “Centrul Istoric”.
În cadrul noii strategii, numele de Netherlands (Ţările de Jos) va fi folosit şi la concursul Eurovision, care va avea loc la Rotterdam, în mai 2020, dar şi la Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020.
Olanda este o parte istorică a Ţărilor de Jos, care cuprinde actualmente două provincii – Olanda de Nord şi de Sud.
Cele mai citite articole
Citeste mai mult pe aici