Kaufland: noi măsuri de siguranță. Geamuri de protecție la casele de marcat

de WTA.ro

Kaufland
România anunță noi măsuri de siguranță și instalează geamuri de protecție la casele
de marcat

București, 18 martie 2020 – Ca
urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a
demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine.
Astfel:

  • Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.  
  • Colegii de
    la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina
    cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
  • În anumite
    cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul
    clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
  • Pe podeaua
    din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de
    siguranță;
  • Toate
    echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor
    și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc
    regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
  • De asemenea,
    sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des
    utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare,
    clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
  • Toate magazinele
    sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și
    pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
  • Pe lângă
    acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel,
    printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale
    despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la
    televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe
    podea, geamuri și în zonele de trafic.

Clienții sunt îndemnați:

  • să aibă un
    comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
  • să cumpere
    responsabil și să evite risipa alimentară;
  • să vină neînsoțiți
    la cumpărături;

  • respecte regulile de prevenție și igienă;
  • să folosească
    dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;

  • păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;
  • să opteze
    pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii
companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu.
Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică
specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Și
mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform
evoluției situației.    

De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente
stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele
vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

Te-ar putea interesa