Nova Tv Medias
Lidl a anunţat adoptarea unui set de măsuri pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul clienților şi angajaţilor.
Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl a făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:
- Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
- Evitarea zonelor aglomerate
- Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
- Plata cu cardul bancar
- Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
- Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
- Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
- Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
- Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
- Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere
În zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.
Pentru a ajuta clienții care stau la rând, să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, Lidl a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
Cele mai citite articole
A fost limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să se evite aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
Todată au fost sporite măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături, se arată într-un comunicat al companiei.
Articolul Noi măsuri pentru protecţia clienţilor şi angajaților la Lidl apare prima dată în Nova Tv Medias.